Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
nieokreślona
(3)
Placówka
Filia nr 1
(3)
Autor
Anholt, Simon
(3)
Boruc, Mirosław A. (1947- )
(2)
Hereźniak, Marta
(2)
Hancke, Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej (pol.)
(1)
Skonieczko, Grzegorz (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Marketing narodowy
(2)
Znaki towarowe
(2)
Firma (nazwa)
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Marka
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek. Gospodarka pod Własną Banderą)
Nazwa aut. posłowia pod tekstem. Nr serii gł.: 7. U dołu s. przytyt. i obwol.: Marka dla Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Brak informacji o dostępności: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek ; 9.)
Aneks pt.: Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej / Marek Hancke. Na s. red.: Wyd. popr. dotyczy oryg. Na okł. i grzb.: Marka dla Polski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Brak informacji o dostępności: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej